seviyeli ve imrendirici tartışmalar gördüm ya burada gerçekten mutlu oldum okurken. insanlar birbirini kırmadan bilgiyi bilgi ile artırmaya çalışmış ve bunu da birbirini dinsizlik veyahut yobazlık ile suçlamayarak yapmış konunun ben gibi bir çok takipçisi böyle düşünüyordur eminim. teşekkür ederim hepinize