Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almayan kaldımı @hasyer; hocam. Tüm r10'a sattınız. Hediye günleri yapmalısınız artık bence. Çekiliş vs
Herkes alsın diye hem sınırsız, hem uygun fiyatlı olarak satışa sunduk ama sonuç olarak beklediğim kitleye maalesef ulaşamadım.
Hediye günleri değil de belki ilerde çekiliş yapabilirim.