Konu sahibini canı gönülden tebrik ederim. Allah çocuğunuzu* size, vatana ve millete bağışlasın.

İzninizi alarak; bebeği olan ve durumu kötü olan bir arkadaşımıza ( kesnlikle gizli kalacak PM ile yazsın.) 3 paket kullandığı/istediği bez markasını kargo ile göndereceğim.

Arkadaş isterse mama da gönderebilirim

Para vs göndermiyorum.