Merhaba arkadaşlar xenfora sitem mevcut ve mail sistemini kullanmam gerekiyor lakin ip adresim vs bulunmasın diye sunucu mail sistemini kullanmıyorum yandex mail kulanıyorum ama oda 3 günde bir banlanıyor ve mailer gitmiyor bu konuda nasıl bir yol izlemeliyiz forum ip bulunamayacak şekilde nasıl mail işini çözeriz ? kendimize özel sunucu var ama dedigim gibi ip adresi açıga çıkmasını istemiyoruz.
tabi mailer spama düşmesin istiyoruz