arkadaşlar ben bu spamları silmekten yoruldum bıktım bunlar göndermekten bıkmadı diyecem de adamların işi bu otomatik gönderiyor nasıl olsa

şaka bi yana da hocam bunlardan nasıl kurtulacam? hepsi ayrı ayrı maillerler geliyor? var mı önerisi olan..
https://i.hizliresim.com/OaJ52Q.png
Merhaba fRee_Redd,
Hosting / sunucu firmanızdan rica edin rbl dns listeleri aktif etsinler sizin için. Ek olarak size gelen maillerin kaynak ip lerini ve tld leri bilginiz yok ise eğer hosting firmanız engelleyebilir.
İyi çalışmalar.