arkadaşlar ben bu spamları silmekten yoruldum bıktım bunlar göndermekten bıkmadı diyecem de adamların işi bu otomatik gönderiyor nasıl olsa şaka bi yana da hocam bunlardan nasıl kurtulacam? hepsi ayrı ayrı maillerler geliyor? var mı önerisi olan..

https://i.hizliresim.com/OaJ52Q.png