Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru kardeşim. biz o kitapta hiçbirşeyi eksik bırakmadık diyor.

şimdi bazı arkadaşlarımız gibi sizdede bu var ise ben bilmemem ama cımbızla kulakdan dolma bilgi ile alacaksanız olmaz. ayetin öncesine sonuna ve kendisine bakmanız lazım ikincisi ise 38 ayette kahinat kitabından bahseder.ve şu bilgide çok önemlidir. insanın oluşumu doğumu evren kahinat ve yaratılan tüm herşey bir ayettir. sadece kuranda ki kelimeler ayettir diye birşey yok kahinatta ne var ise herşey ayettir. onlara bakıp tefekkür etmek anlamak bize emrolunmuştur.

yeterli mi? bu arada seninle oturup bu konuda muhabbet sohbet etmek isterim.
sohbet etmek ben de isterim. en iyisi burada bitirmek olacak. anlık bir sohbette daha iyi anlaşabiliriz.