Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sana psikoloğa görünmeni öneriyorum akıl sağlığın yerinde değil gibi. bana kalırsa bikaç hafta bakırköy'de yatabilirsin iyileşmek için. kendi sağlığın,, geleceğin için sözlerimi ciddiye almanı tavsiye ederim.