Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hani eşittik biz dimi

Valla arada sırada bana da böyle gün içerisinde sürekli acıkma hissi geliyor, özellikle gayet lezzetli şeyler yediysem. Ancak bunu atıştırmalıklarla atlatıyorum, tatlı, çikolata ve çay. Bekleyip görelim
Hergün köpek gibi et yiyorum sabah öğle akşam affetmiyorum sanırım bu şekilde yemeğe devam edersen aç kalmama gerek yok 😄