Sakir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne var yani erkekler birbirine destek olamaz mı herşeyi kızlardan mı beklicez
Hani eşittik biz dimi

Valla arada sırada bana da böyle gün içerisinde sürekli acıkma hissi geliyor, özellikle gayet lezzetli şeyler yediysem. Ancak bunu atıştırmalıklarla atlatıyorum, tatlı, çikolata ve çay. Bekleyip görelim