FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüklemiş olsanız bile Apple tarafından uygulama imzası ile sizin cihazınızdaki imza eşleşmediği için hata verip açılmıyor bilginiz olsun.
2.000 TL de çok fazla valla satan varsa alayım uyguna