Öğrenciyken doğalgaz faturasından yıldığımız için kapattırıp elektrikli ısıtıcı ile yemek yapıyorduk.
4 kişi aynı odada kalıp sadece yorganlarla ısınıyorduk.
Laptopların fanını kapatıyorduk ve onun ısısı ile yatağı ısıtıyorduk

En son bir arkadaşım aç karna, kek - meyve suyu almak için kızılay kan merkezlerinde kan verip bayılmıştı
Diğeri'de ciddi bir rahatsızlığı olabilir diye hastahaneye yatırmaya çalışmıştı onu.. Sebebi ise ilgiden değil hastahane yemekleri ve sıcak yatacak yer içindi