Geçen hafta sürekli benden geçinen arkadaşıma bugün kahveleri sen söyle dediğimde ortak ödesek olmazmı dedi kabul ettim 20 lira hesap geldi 10 TL borç verdim 10 TL de ben koydum ödedik.