arifagcakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerindeki yedeği kurarken hatalar çıkıyor dosya kayıpları oluyor bunu anlıyorum fakat yedek nasıl silinir ki ?
Herhangi bir çözümü yokmudur bu olayın ustad ?
O dediğiniz yoktur, ya yedek alırken sistemleri düzgün almadı ya da eksik aldı. Sonradan silinmez. Yedek sonuçta kurulması için indirilip cpmove ile kurulması gerekiyor. Yani kendi desktoplarına almaları lazım. Diyelim ki yedek yüklendi ama hatalı oldu 27 si gitti 3 ü kaldı. Buda yeni hafta eski yedeğin üzerine yazıldı diyelim. Peki indirdikleri yedek? Yani durum böyledir ama çözümü olmaz