Firma hizmet aldığınız sürece size ücretsiz yedekleme sunuyorda siz devam ederken yedek ihtiyacı duyuyorsanız dediğinizde haklısınız ama iptal ettiğiniz hizmetin verilerini depolamak dahil zorunda değildir. Çünkü boş alana başka hizmet alan müşterinin yedeği konabilir. Bunu empati yaparakta sonuca varabilirsiniz. Bakkala gittiniz bir çikolata aldınız o son çikolataydı ama sonra dediniz ki ya gerek yok ve bıraktınız. Bakkaldan çıkmadan bir başkası geldi ve o çikolatayı aldı ödemesini yaptı. Sonra canınız çekti döndünüz dediniz ki başka var mı? Karşınıza çıkan kelime malesef olur. Çünkü siz sonucunu düşünerek işlem yaptınız.
Ellerindeki yedeği kurarken hatalar çıkıyor dosya kayıpları oluyor bunu anlıyorum fakat yedek nasıl silinir ki ?
Herhangi bir çözümü yokmudur bu olayın ustad ?
Merhaba firmaya bence tekrar sorun. Sıkıştırılmış yedek dosyalarınız varsa onları indirin tek tek dosyaları ve veritabanlarınızı alabilirsiniz.
Eğer mevcut ise. Sıkıştırma sırasında bazen sorun olunca geri yüklemede problem olabiliyor.
Var olan dosyam yedekleme yüklerken hatalar çıkmış ve kayıplr olmuş. Yedeğin aslı bulunmuyormuş