Firma hizmet aldığınız sürece size ücretsiz yedekleme sunuyorda siz devam ederken yedek ihtiyacı duyuyorsanız dediğinizde haklısınız ama iptal ettiğiniz hizmetin verilerini depolamak dahil zorunda değildir. Çünkü boş alana başka hizmet alan müşterinin yedeği konabilir. Bunu empati yaparakta sonuca varabilirsiniz. Bakkala gittiniz bir çikolata aldınız o son çikolataydı ama sonra dediniz ki ya gerek yok ve bıraktınız. Bakkaldan çıkmadan bir başkası geldi ve o çikolatayı aldı ödemesini yaptı. Sonra canınız çekti döndünüz dediniz ki başka var mı? Karşınıza çıkan kelime malesef olur. Çünkü siz sonucunu düşünerek işlem yaptınız.