Daha öncede konuyu görmüştüm o an yorum yazdım mı bilemiyorum. Forumda böyle konular görmek çok güzel. Allah inşallah kimseyi o duruma düşürmez. Bu ülke sizin gibi düşünen insanlar sayesinde var olacaktır.
Öğrenciyim benim böyle bir yardıma ihtiyacım yok. Sadece Allah sizden razı olsun hocam demek istiyorum. İnşallah ihtiyacı birine gider veya gitmiştir.
Başarılarınızın devamanı dilerim.