Konu
Seyit adli d0landirici adimi kullaniyor !
19-02-2020, 22:57:43
#13
Golmander
oguzsonmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1076311430
. buyur buradan yak
Herkesin ismini kullanıyor dikkatlı olmak lazım