Merhaba arkadaşlar;
Ofisimizde bilgisayara ihtiyaç duyulmaktadır bu sebeple bilgisayar alacağım fakat aklıma takılan bir kaç soru var sizlere sormak istedim.
Öncelikle astigmat ve miyop olduğu için laptop ile çalışmak bazen bana zor geliyor o yüzden 23-27" arası ekran kullanmam gerekiyor bunun için masaüstü şart.
Sorularım
1 - Gaming Bilgisayarları tercih etmeli miyim.
2 - Gaming ile Normal bilgisayar arasında çok fark var mıdır ?
3 - Siz olsaydınız ne alırdınız ?
NOT :
Max. Bütçe 6000-TL
Bilgisayardan ve donanımdan çok fazla anlamam.
Oyun yılda 2-3 defa oynarım oda motive olmak icin.