SuperApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba esenlikler dilerim.

10 yaşındaki bir çocuğa 250 kitap fazla bu cümlede.
250 Kitap i 5 ayda bitirdiğine gore bu cocuk yemek tuvalet ve uyku disinda hiç birsey yapmıyor olması aklıma geliyor ve korkuyorum.

valla ben atv haberde duydum

Spinizanın etikasını okuyan bir cocugun 250 kitap okuması normal geliyor kitap ismini zor okuyorum