Bırak biraz büyütsün hocam, şuan alırsan dokunmaz ama büyütünce alırsan çok koyar.
Büyütürmü bilemem hocam şuan boş birşekilde duruyor hesap 😊
Hocam numaranız eklimiydi? Şifremi unuttum deyin belki numaranıza kod gelebilir.
Keşke vermeseydiniz hocam ya çok üzüldüm ve çok sinir oldum.

(benimde bugün aktif 8k hesabım banlandı)
Malesef numara ekli değildi hocam. Gerçekten üzüldüğüm şey hesabın gittiği değil hocam boş hesap zaten neyine üzüleyim üzüldüğüm ve kızdığım tek şey bu cahil gençler.
Ayrıca sizede geçmiş olsun hocam