Ülke dışında güzel bir gelecek , ülke içerisinde delirmiş bir gelecek bulacak bir kişi olarak görüyorum. Bizim medyamız o kadar bunaltıcı ki , çocuğun kafasını çoktan karıştırmaya sağ sola çekmeye başlamışlardır. Eh birde ailenin durumu'da biraz kötü. Onlarda birazcık toparlanmak adına bir iki kağıda imza atsalar çocuğun 5- 10 yıllık geleceği başkalarının oyuncağı olarak geçecek demektir

Yorum yapmıyorum daha fazla.Sadece doğru şekilde geleceğini oluşturmasına izin vermelerini umut ediyorum.