hocam bu iş karışık biraz. Başka bir forumda 100e yakın adsense onay hizmeti vermiş bir arkadaşa sordum sitem nasıl onay alabilir miyim falan diye. Bana dediği şey şuydu; Tema berbat responsive bile değil kaç kez iş yaptım bu tema ile imkanı yok reklam alamazsın demişti başvurup 2 gün sonra aldım. Temanın çok önemli olduğunu düşünmüyorum yav yanlışsa bilgilendirebilirsiniz ama hayır önemli şu yüzden diye
Ben sıkıntı tema da diyerekten şimdi temayı değiştirdim basit bir tema koydum bakalım onay gelecek mi yoksa kullandığım tema forumda satılan güzel bir tema .