Hocam benim şuana kadar bir kaç tecrübem olduysa aktarmak isterim. Bence bu işin belli bir kalıbı yok çünkü bir sitemde 20 içerikle aldığım oldu full kopya içerikle. Birisinde 100'e yakın özgün girdim yine alamadım. Ama red yedikçe yeniden başvuru yapıp ve değerlendirme sürecindeyken sürekli yeni içerik girmek bence çok önemli. Birde Adsense bildiğiniz gibi Google'in bir alt dalı veya mümkün olduğunca Google Search Console,Analytcs, Seo ve Adwords tarafını kendinde olmasını istiyor. Birde şöyle bir kulaktan duyma bir şey söyleyebilirim. Adsense onayı aldığım bir arkadaş siteye forum teması atıp 20-30 özgün içerik girip 3-4 günde teslim etmişti. Sorduğumda forum sitelerine adsensenin öncelik verdiğiydi.