Konu
5 Ayda 250 Kitap Okuyan 10 Yaşındaki Atakan
19-02-2020, 21:15:03
#13
MertcanK
elbette kötü bir şey değil, keşke herkes bu kardeşimizin 10'da 1'i kadar kitap okuyabilse.
ama yine de, her şeyin yaşında yaşanmasından yanayım. çocuk, çocukluğunu yaşamalı, ergen ergenliğini, yetişkin yetişkinliğini.