elbette kötü bir şey değil, keşke herkes bu kardeşimizin 10'da 1'i kadar kitap okuyabilse.
ama yine de, her şeyin yaşında yaşanmasından yanayım. çocuk, çocukluğunu yaşamalı, ergen ergenliğini, yetişkin yetişkinliğini.