hocam bu iş karışık biraz. Başka bir forumda 100e yakın adsense onay hizmeti vermiş bir arkadaşa sordum sitem nasıl onay alabilir miyim falan diye. Bana dediği şey şuydu; Tema berbat responsive bile değil kaç kez iş yaptım bu tema ile imkanı yok reklam alamazsın demişti başvurup 2 gün sonra aldım. Temanın çok önemli olduğunu düşünmüyorum yav yanlışsa bilgilendirebilirsiniz ama hayır önemli şu yüzden diye