Konu
Sorun bende mi r10 da mı ?
19-02-2020, 15:56:34
#12
Misafir
ShaMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+ çekemeyip saldırı basanlar
ben büyük bi sorun görmüyorum
Katılıyorum.