İnsanları anlamış, dünyayı anlamış ve gittikleri noktayı anlamış... Yaklaşık 8 aydır panik atak/anksiyete var bende. Sebebi de insanları anlamaya çalışmak, dünyayı anlamaya çalışmak ve gittiğimiz noktayı anlamaya çalışmak oldu. Şu sıralar hayatın hiçbir tadı yok benim için. İlginç bir çıkmazdayım. Yaptıklarımdan zevk alamaz oldum. Şu sıralar kafamı eski dizilerle/filmlerle boşaltmaya çalışıyorum. Benim için bir çeşit terapi.

Hayat zaten zor... insanlar dahada zor kılıyor. Yaşama sevinciniz var ise şükredin. Bir şeylerden tat alabiliyor, eğlenebiliyor ve gülebiliyorsanız şükredin.