İnsan insana güvenmedikten sonra yaşamanın ne anlamı var ki!

Çok üzüldüm be, hiç tanımadığım, ne olduğunu bilmediğim bir adama ancak bu kadar üzülebilirdim ve çok üzüldüm be...