yarı yıllardan anladığım kadarıyla 4 senelik bölüm seçmişsiniz çünkü ben 2 seneliği 4e tamamlıyorum şu an bende 5. yarıyıldan başlıyor.
1. sene ( 1. ve 2. yarıyıl )
2. sene ( 3. ve 4. yarıyıl )
3. sene ( 5. ve 6. yarıyıl )
4. sene (7. ve 8. yarıyıl )
soldaki yarı yıllar güz dönemi diye geçiyor
sağdaki yarı yıllar bahar dönemi
şu anda bahar dönemindeyiz bundan sonra yaz tatili olacak normal okul gibi
Bahar Dönemi Ara Sınavı .......................... 18 - 19 Nisan 2020
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı ........13 - 14 Haziran 2020
Yaz Okulu Sınavı.......................................... ... 23 Ağustos 2020
yaz okulu diye bir şey çıktı her sene sonunda 200 küsür ücret yatırıp kaldığınız 5 dersin sınavına girebiliyorsunuz
AÖF'ün resmi mobil uygulaması var ordan ders notlarına ulaşabiliyorsunuz, ayrıca duyuru vs. de geliyor
AÖF çıkmış sorular uygulamaları da var oralardan soru çözerek çalışıyor diye biliyorum çoğu kişi
Direk 2. yarıyıldaki FF'leri seçebiliyorduysanız öyle yapsanız daha iyi olabilirmiş ama çokta farketmez çünkü mezun olmak için hepsini vermek gerekiyor
Hiç ders vermediğiniz için kaçıncı yılda olduğunuzun pek önemi yok sanırım.
Çok önceden kayıt olduğunuz için Okul Durumu:Aktif olduğuna baktığınız yerdeki üstteki menüden 'Bilgi Güncelleme'ye girip Sınav Merkezinize yani gireceğiniz yere bakın bence