Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kitaplar artık ücretli galiba..

Ben uygulama yükledim hocam. Vize ve finaldeki soruları sular seller gibi ezberledim.

Örneğin vizeden 6 net finalden 7 net yapıp geçiyordum derslerden. Geçen sene bitirdim. bende 2012den bu yana takılıyorum öyle.
Uygulamanın ismi nedir?