2013 yılında aöf'e kayıt olmuştum.Sonra derslere falan hiç girmedim.Şuan durum pasif olarak gözüküyor,ödeme yaparak aktif yaptım.Aklıma takılanlar ders seçimi yaptım.FF Alan dersleri falan ekledim bi tane FF Kaldı oda 8.cı yarıyıl diyor.Ama 2.ci yarıyıldan derslerim olduğu için seçemezmişim.Benim zamanımda aöf bürosundan kitapları ücretsiz tedarik ediyorduk.Şimdi sadece nette varmış galiba kitapları nasıl temin ederim? Sınavlara nasıl çalışabilirim? Kaçıncı sınıftayım,kaç yıllık okuyorum bu bilgilere nasıl erişebilirim?Sistemden hiçbirşey anlamadım.Yardımcı olabilirseniz sevinirim.