1 k ise düşer nedeni ise reklam verene bağlı tık başı sana para veriyor. Şimdi enflasyon falan olunca reklam veren kişiler reklamın tık başı değerini düşürür. Bu da daha çok düşürür yani kısacası daha fazla düşer. Ekonomi kötü oldukça sende kaybedersin