Sirnova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın sunucusunda tutuyordum backup alıyor mu emin değilim şu an ulaşamıyorum da kendisine.Wp içerisinde farklı bir çözüm yöntemi yoktur değil mi ?
Maalesef. Arkadaşınızın sunucusu da illaki bir yerde barınıyordur diye düşünüyorum. Bir görüşün, geçmiş olsun.