Neden böyle konularda hep tartışma çıkar? Farklı 2 görüşü medeni bir şekilde savunmadıktan sonra, google'a kendimizi ifade edip yukarıya çıkabilmek bence mucize olsa gerek.
Bırakalım backlinki, paravan bloğunu, şuyu, buyu..
Önce bir birimize karşı anlayışlı olmayı, farklı fikirlere saygı duymayı öğrenelim.