Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
****.a @ihavedomains . Bende emekleri için ayrıca kendisine teşekkür ediyorum. Hergün yarım saatimi çalıyor
Ahaha doğrudur hocam hala tesrif etmediler normalde hep acik olur bu saatte 🤷🤷😂 Misafir;