merhaba arkadaşlar
4-5 yıldır yabancı bir online acence scriptini geliştirdim türkçeleştirdim ve en son sürüm lisansı 500 usd dan başlıyo web+mobile+app si 1500 usd den satılıyor ben bir şekilde 1 tane satın aldım ve paketi geliştirdim
hem türkceleştirdim hem de lisansı ortadan kadırdım ben bunu envatoya koyarsam durum ne olur bilgisi olan varmı