2. el temiz bir cihazım var çiziksiz teklfiniz iyi gelirse satma durumum olabilir. 2. nesil kablolu versiyonudur 1100 tl almıştım
Ne kadara satiyorsunuz , pahali almissiniz trendyolda 800tlye iniyor ayda 1 2 kere ınstagramdaki popüler insanlarda paylaşıyor satilsin hemen diye promot mu deniyordu unuttum