daha yeni 288tl yedim. Hava yağmurlu trafik sıkısmış.1 yeşil yanmış geçememişim.trafik ilerlemiyor.Arkadaki kuyruk obur anayolu kapamıs.Anayola yeşil yanıyor.Orada geçemiyor.bende kırmızıyı iki metre ileri geçtim arkası anayolu bosaltsın ilerlesin diye yine yeşil yanmasını bekledim.Polis arabadan ceza kitlemiş 288TL kırmızı ısıkta geçmek diye.Yagmurda acmıs arabanın kaloriferini ceza yazıyor.İnde asagıya trafiği rahatlat.288TL yemin olsun mazgaldan asagıya kanolizasyona atsam içim acımazdı.