Kazancınız daim olsun, envatoda tasarım satma gibi bir planım var. 5-10-15$'ı geçmeyecek şekilde planlamam mevcut. Fakat sistem nasıl işliyor ? Komisyon oranları nedir ? Tecrübeli birinden ödeme sistemlerine kadar fikirler almak isterim.
%40 ını alıyorlar.
ornegın 5 dolar fıyat verdın, onlar 6 dolara koyuyor. oradan 1 dolar alıyorlar. sonra senın ana ücretinden %40 alıyorlar