MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Hocam işlem hesabımda gözüküyor hesabım var zaten.

ancak ben böyle bir işlem yapmadım.
İlginç... Çok SEDO kullanan biri değilim ama daha evvel karşılaşmadım. Genelde kimlik avı için böyle mailler atıyorlar. Genelde webmaster adamlara kimlik avı maiileri gelmez, hemen çakarlar vaziyeti diye. Aklıma ilk sahte mail olabilir diye geldi. Ama açılan link SEDO ise ve hesabında görülüyor ise ben nedenini bilmiyorum. Belki daha evvel karşılaşan bir arkadaş çıkar.