AlperenGC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanan Var mı
Ben kullanıyorum. gayette memnunum istanbul samsun arasında gidip geliyor kullanıyorum çekmeme,kasma sıkıntısı olmuyor. tavsiye ederim.