90 tl ücret niye çıkardılar?
35 MBPS 75,99 a sundular +10 tl fark ile 50 MBPS'e yükseltebileceğimi söylediler.
Çağrı merkezinde ses kayıt sistemi var yani reel birisi karşınıza çıkmıyor. Destek talebi oluşturup çözülmesini bekliyorsunuz.
Bir arkadaş özelden twitter üzerinden iletişime geçersen sorununu çok hızlı çözdüklerini söyledi ve şu linki iletti ;
https://twitter.com/TurkNetDestek?re...Ctwgr%5Eauthor
istersen oradan bi iletişime geç akşam dokuza kadar Sevinç isimli birisi bakıyormuş bugün

Bol şanslar.