5 milyon resmi, 15 milyon gayri resmi işsiz var ülkede. İnan bu işe ihtiyacı olan çok sayıda insan vardır .
İllaki vardır, her sektörde bu bu şekildedir ancak fazla iş yükü verimlilii düşürür özellikle internet sektöründe.
İstediklerinin bir çoğunu bilmiyorlar emin ol. Başka ilanlardan kopyala yapıştır yapıyorlar
Allah kolaylık versin gerçekten zor.
Katılıyorum.
Bu iş ilanında absürt birşey göremedim ben?
E-Ticaret'de ürün satmak için, ürün yüklemeniz gerekmekte.
Ürün açıklaması oluşturabilmeniz için, seo bilmeniz ve doğru noktaya odaklanmanız gerekmetedir. Google Analtik ve Yandex Metrica'dan detaylı analiz yapıp hangi tarafa doğru yön vermeniz gerektiğini ve kullanıcınızı analiz etmeniz gerek.
Bu analizler sonrası ürün pazarlaması için adwords'den doğru hedef kitleye doğru ürünü sunmanız gerek.
Eğer bu adam Ürünlerin profesyonel resimlerinin çekilmesi vs vs yazsaydı haklısın fakat bu belirtilenler tek sektör.
Part time eleman arasaydı, zaten ürün başı 0.25krş dan yükletirdi örnek veriyorum.
Eğer 10 binlerce ürünü olan bir firma olsaydı özel seo şirketi ile çalışırdı.
Siz istiyorsunuz ki armuş piş ağzıma düş. Adam zaten tam zamanlı bu işin içinden birini arıyor.
Daha önce kendi şirketim üzerinden e-ticaret yaptım ve farklı bir firmada e-ticaret üzerinede çalıştım bahsettiklerinizin ne demek olduğunu gayet iyi biliyorum. Orada yazılmayan bazı şeylerin istenmeyeceğini mi düşünüyorsunuz? İlan üzerinden örnek verdim ama bu sektördeki ilanların geneli bu şekilde, Yaptığın işin hakkını vermek istiyorsan neye yetişip yetişemeyeceğini ön görmen gerekli armut piş ağzıma düş meselesi değil bu.