Bilgisayar genelde yanımda olur, sabah kalkınca açıp R10, DonanımHaber derken illa kafa açan birkaç arkadaş görürüm. Baştaki sövme ihtiyacımı, bu arkadaşlara yönlendiriyorum.
Tavsiye ederim.