Merhaba,
Kyk kartımda 300 tl avans tanımlı ama nakit olarak kullanıomıyor sadece alisveris vs...
Bunu nakite çevirebilecek biri var mı? Acaba
bu işin komisyoncuları vardır şehrinde illaki, bir sor %5-6 civarında kesim yapıp öderler sana pos cihazından çekip.