Daha önce olan konuyu 2. defa neden açıyorsunuz? Bu durum forumda yasak. Zaten onay yaptığınız eski konunuzda konuda yer alıyor. Ek olarak otomatik Whatsapp onaylarında garanti veriyor musunuz? Yani yarın öbür gün numaranın başkası tarafından kullanılmayacağı garantisini verebiliyor musunuz?