NeverForgetMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba;
1) Öncelikle daha önce E-Ticaret yapıp yapmadığınızı sormak isterim.
2) Ne tür ürünleri alıp satmak istiyorsunuz?
3) Şahıs şirketi kurmanız ileride baş ağrısı çekmeden ticaret yapmanızı sağlayacağı için yararınıza olacaktır.
4) Kargo bedeli ürün kârlılığı ve kargo ebatları ile doğru orantılıdır. 1 USD'lik ürünü Amerika'ya +13 USD kargo bedeli ille göndermek elbette herkes için mantıksız. Bunun çözümleri de var fakat bunları burada anlatmak uzun zaman alır

Ürünleri pazar yerlerinde mi satacaksınız yoksa kendi sitenizi mi yapacaksınız?
Ödemeleri nasıl kabul edeceksiniz?
Ürün çıkışlarınızı hangi kargoyla yapacaksınız?
Reklam bütçeniz var mıdır?
Ne tür ürünler satacaksınız?

Bir dünya konu var konuşulup tartışılması gereken. Yolunuz uzun hocam...
Hayırlısı olsun.
Merhaba,

aydınlatıcı bir cevap olduğu kesin kısaca sorduğun sorulara cevap vermeye çalışacağım.

1- Öncelikle E-ticaret yapmadık ve yapmadığımız için pişmanız.
2- küçük butik ürünlerden, folyo baskı ürünlere, led armatür bile olabilir. Aslında hani sipariş üzerine bile birden fazla farklı kalemleri değerlendirebiliriz. Ama sizden fikir almak isterim.
4- Kargo bedelini karşıya yansıtma iyi olacaktır

Ürünleri instagram ve aliexpress gibi sitelerde satmayı düşünüyoruz aynı zamanda bilgilendirme amaçlı internet sitemizi de açacağız.
Ödemeyi banka havale veya eft sistemiyle almayı düşündük ama daha uygun mantıklı neler kullanabiliriz?
Reklam bütçesi ayıracağız. stok ürün bedelimiz kadar reklam bütçesi ayırmayı düşünüyoruz.

Aslında sıfırdan başladığımız için sorduğunuz sorular bile bizi çok aydınlatacak