Hesabın mailine giriyorlar, öncelikle mailinizin şifresini değişin ve onada authenticator ile 2 adımlı kimlik doğrulama koyun.
Maili değiştirdim. İki faktörlüde açıktı. Buna rağmen maile girmeden direk şifreyi bulup hesaba giriş yaptılar direk. Ustelık hesaptada ıkı faktorlu acık. Benim sorunum şu belki daha önceden giriş yaptığı için ıkı faktorlu dogrulamaya takılmadan dırek gırıyor. Tekrar ne yaparsam ıkı faktorluye takılır? (NOT:GİRİŞLERİ HEP SIFIRLADIM YINE OLMUYOR)