nasıl oynacağız anlatırsan pes 2020 de alırım anahtarını
hocam benim psn yi ekle BombusTR atarız.
Gençken rakibim yoktu semtte, hatta namımı duyan diğer semtlerden gelirdi. Şimdi yaşlandık, iş güç stres, oyunun gelişimi falan ayak uyduramadık ama genede iyi oynadığımı düşünüyorum. Tbi hiç bir zaman rakibimi küçümsemem

Bende var ps4 ama fifa 20 filan var gta 5 var call of duty modern warfare en son çıkanı filan var

rainbow var birde
Hocam bende oyun sıkıntısı yok fakat aim isteyen oyunları ds4 ile oynamak beni fena daraltıyor. Fifayı yükledim direk sildim alışamadım. Gta5 var yükliycem bir ara.
Ama en çok oynadığım oyun pes 20 pratik olduğu için hemen açıp 3-5 maç atıyorum çıkıyorum. Eskisi kadar zamanımız yok malesef.
PSN: BombusTR ekleyin açıklama kısmınada R10 ve isminizi yazarsanız sevinirim.